Kvalitetssikring av evalueringene

av Torstein Vinje Berget

Vi er svært opptatt av at de som har brukt bedrifter gjennom tjenesten skal evaluere bedriftenes innsats etter utført jobb. Du skal aldri være i tvil om at den som har evaluert en leverandør, er en ekte bruker og at de har fått utført et ekte oppdrag fra den aktuelle bedriften gjennom tjenesten.

Hvem kan evaluere?

Det er kun brukere som har lagt ut jobb på Mittanbud.no som kan evaluere bedrifter. Deretter må bedriften ha svart på oppdraget, opprettet kontakt med kunden gjennom tjenesten og det må være inngått en avtale. Dette gjør vi for å være sikre på at evalueringene er ekte. Vi leser også gjennom alle evalueringer manuelt før de publiseres og vi har mange automatiske filtre som varsler oss dersom noe ikke virker riktig. De bedriftene som har prøvd å jukse har blitt utestengt fra tjenesten.

Bedrifter kan ikke endre evalueringer

Det er ikke mulig for bedriftene å endre eller få slettet evalueringer. Vi krever også at alle evalueringer blir gjort med fullt navn. Det gjør at du også kan sjekke opp evalueringene til en bedrift.

Bedriftene har mulighet til å svare på evalueringen

Bedriftene kan svare på evalueringer. Dette svaret publiseres under evalueringen. Dette for å sikre at begge parter får uttale seg. Det er også en grunn til at alle evalueringer gjøres med fullt navn, fordi det er vanskelig å gi et tilsvar når den som evaluerer er anonym.

Har du spørsmål eller lurer på noe kan du alltid sende en e-post til info@mittanbud.no eller ringe vår kundeservice på telefon 22000930.

Les også: