Jobb-id: 1692434, Registrert: 6.07.2017

Doffin - Digital Læringsplattform (e-læring)

1030

Formålet er å sikre at Ruters kundefront og Ruters samarbeidspartnere får den opplæringen de trenger for å bistå og veilede Ruters kunder før, under og etter reisen, og ved avvik.
Dette vil bidra til å oppnå Ruters overordnede visjon om å gjøre kollektivtrafikken til et naturlig førstevalg og bidra til å nå servicestrategiens mål om fornøyde kunder og medarbeidere, og dyktige samarbeidspartnere.
Vi ønsker å gjøre kunnskap lett tilgjengelig. Ruter ønsker at den nye læringsplattformen skal bidra til at kompetanse er noe man i større grad tar ansvar for selv og noe man har mulighet til å tilegne seg på sin egen arbeidsplass.

Jobbtyper

Ønsker du å få gjort det samme?

Eller er det kanskje andre ting du ønsker å få gjort? Uansett bør du legge ut jobben på Mittanbud og få tilbud fra flere dyktige fagfolk.

Legg ut jobb