KW Elektro - første bedrift med 1000 evalueringer

av Martin Grevstad

– Vi lever av og for gode evalueringer, sier Björn Kaiser, daglig leder i KW Elektro. Han og de andre ansatte i elektrobedriften fra Lillestrøm har akkurat mottatt evaluering nummer 1 000, og nok en gang blitt historiske i Mittanbud-sammenheng.

Nå sikter KW Elektro mot 2 000 evalueringer innen utgangen av 2018, men kanskje aller viktigst; at snittet på evalueringene forblir like høyt som dagens strålende score på 4,6.

Les også: KW Elektro gjorde suksess på Mittanbud

– Det er umulig å ha 100 prosent fornøyde kunder hele tiden. Det går bare ikke. Men en misfornøyd kunde er like viktig som en fornøyd kunde. Vi ber alltid om evalueringer og bruker det aktivt for hele tiden å forbedre oss, sier Kaiser.

Han er stolt av å lede KW Elektro og legger ikke skjul på at han synes det er stas at de er første firma med 1 000 evalueringer på Mittanbud. Utfordringen nå, blir ifølge Kaiser å bevare posisjonen som den ledende elektrikerbedriften på Mittanbud.

Evalueringer gir forbrukerne trygghet

Og skal vi tro Kaiser er det bare en måte de kan klare det på:

– Fortsatt hardt arbeid! Vi ser at mange velger oss på bakgrunn av evalueringene vi har fått, men vi vet at det er kort vei fra topp til bunn. Skal vi fortsette å være best i klassen må vi jobbe hardt og levere gode jobber hele tiden. I dag er det rundt 20-30 prosent av kundene som legger igjen evalueringer. Målet må være at dette stiger.

Han er utelukkende positiv til at kundene har mulighet til å evaluere bedriftene som vinner jobber på Mittanbud, og utroper forbrukeren til den største vinneren.

Les også: Mittanbud kvalitetssikrer evalueringene

– Det er altfor mange håndverkere som ikke følger forskrifter og regler, og som får fortsette selv om kundene til stadighet ikke er fornøyde. Når kundene får muligheten til å evaluere bedriftene åpent og uten at bedriften kan påvirke det som skrives, blir markedet mer transparent. Og et mer transparent marked gir forbrukerne mer trygghet når de skal velge håndverkere, avslutter Kaiser.

Her kan du enkelt komme i kontakt med flere dyktige elektrikere nær deg.

Les også: