– Det har vært veldig interessant og lærerikt. Vi har fått veldig god oppfølging, og vi benytter tjenesten daglig som et supplement for å treffe nye kunder, sier daglig leder i Elmann AS, Rune Hovde.

Rune Hovde er daglig leder hos Elmann AS, og er godt fornøyd med å ha vært på Mittanbud i et tiår
Med god innsikt om tjenesten får man mer ut av Mittanbud
Rune Hovde tror at flere bedrifter hadde hatt god nytte av å bruke med Mittanbud. Spesielt dersom de hadde hatt bedre innsikt i hvordan tjenesten fungerte.
- Jeg vil anbefale flere å bruke Mittanbud, sier Hovde. – Det er veldig praktisk, ved at man velger geografisk plassering, og hvilke oppdrag som passer til bedriften.
– Det at tjenesten har et kontrollorgan som kontrollerer aktørene som utfører jobbene, er også en kvalitetssikring for alle parter, sier Hovde.
Les også: Brukerundersøkelsen 2020 - Kundene er mer fornøyde, bedriftene må svare bedre
Blir med på Mittanbud-reisen videre
Det er ingen tvil om at Elmann er fornøyde med å være på tjenesten. Og etter alt å dømme vil kunder kunne bruke Mittanbud til få hjelp av den dyktige og veletablerte bedriften i minst ti nye år.
– Mittanbud fungerer veldig bra for oss, så vi kommer til å fortsette som vi gjør - og forhåpentligvis trekke inn flere oppdrag framover, avslutter Rune Hovde.