Avtalevilkår for Fornøydgaranti – Mittanbud for bedrifter
Mittanbud tilbyr nå Fornøydgaranti til bedrifter. Vi er så sikre på at du vil lykkes med å vinne oppdrag hos oss, at vi tilbyr Fornøydgaranti de første 3 månedene. Dette tilbudet gir deg 3 måneder med tett oppfølging av en dedikert konsulent hos Mittanbud. Målet vårt er å hjelpe bedriften din til å lykkes i denne perioden, slik at du ser verdien og ønsker å fortsette abonnementet videre. Er du ikke fornøyd - kansellerer vi avtalen.
1 FORNØYDGARANTI
1.1 Disse vilkårene er sammen med Mittanbuds øvrige vilkår gjeldende for bedrifter som har fått Fornøydgaranti ved kjøp av abonnement hos Mittanbud.
1.2 Fornøydgarantien gjelder kun dersom dette fremgår spesifikt av den signerte avtalen mellom partene.
1.3 Fornøydgarantien gjelder i de første 3 (tre) månedene av avtalens første periode («Garantiperioden»).
1.4 Dersom Bedriften sier opp avtalen i løpet av Fornøydgarantiperioden, vil avtalen opphøre ved utløpet av den 3. (tredje) måneden.
1.5 Bedriften er selv ansvarlig for å kontakte Mittanbud i løpet av Fornøydgarantiperioden. Hvis bedriften ikke har kontaktet Mittanbud i løpet av Fornøydgarantiperioden gjelder ikke garantien lengre selv om bedriften ikke er fornøyd. Avtalens normale oppsigelsesbestemmelser mm., herunder punkt 4.1 og 4.2, vil gjelde fra og med utløpet av Garantiperioden.
1.6 Dersom skriftlig oppsigelse ikke er mottatt innen utløpet av Fornøydgarantiperioden, er Bedriften bundet til avtalen i de resterende 9 (ni) månedene av inneværende avtaleperiode. Deretter forlenges avtalen fortløpende og automatisk med nye avtaleperioder på 12 (tolv) måneder, med mindre annet er spesifisert i avtalen.
1.7 Merk at Fornøydgaranti kun kan benyttes 1 (en) gang.
1.8 Mittanbud forbeholder seg retten til å avgjøre hvilke bedrifter som vil få tilbud om Fornøydgaranti.
Publisert 27. nov. 2025, 11:18
Oppdatert 27. nov. 2025, 11:31