Referanser

– Mittanbud er førstevalget ved utfordringer i borettslaget

– Mittanbud er førstevalget ved utfordringer i borettslaget

Da styreleder Bård hadde utfordringer i borettslaget, var det et naturlig valg å bruke Mittanbud. Vi møtte han nylig i en bygård i Oslo, hvor han delte sine erfaringer med tjenesten.

Bård Thordén-Dyrseter er styreleder i en 26 år gammel bygård i hjertet av Oslo, og vet at utfordringer i borettslaget vil oppstå og behovet for håndverkere melder seg.

– Da vet jeg at jeg har Mittanbud som kan hjelpe oss, sier Bård.

Nylig stod han overfor en utfordring da lysstoffrørene i oppgangen måtte byttes ut.

– Vaktmesteren kom til meg en dag og sa at 'vi får ikke tak i flere lysstoffrør, vi er nødt til å gjøre noe med belysningen', forteller Bård. Og da måtte vi jo bytte dem ut, og da falt valget på at vi trengte flere tilbydere.

Bård valgte å bruke Mittanbud, og fikk inn fire forskjellige tilbud.

– Vi gikk for det tilbudet som passet best, og var veldig fornøyd med den elektrikerjobben som ble gjort, forteller Bård. Han bekrefter at han til og med har brukt samme bedrift i etterkant til andre oppgaver.

Bård har vært styreleder i flere borettslag, både i Oslo og i Trondheim, og forteller at han la ut sin første jobb for et borettslag i 2009, året Mittanbud ble lansert.

Som styreleder er Bårds hovedfokus alltid å sikre beboernes trivsel og komfort.

"Som styreleder har man jo ansvar for at alle skal ha det så bra som mulig, og at det skal gå så smidig som mulig for alle sammen. Da er det viktig å ha tilgang til pålitelige tjenester som kan håndtere utfordringene som oppstår."

Bård Thordén-Dyrset

Bård trekker frem brukervennligheten som en av de store fordelene med Mittanbud.

– Folk har en travel hverdag med mye man skal rekke, og da er det praktisk at folk kan komme når det passer deg. Det gjør at jeg har lyst til å bruke Mittanbud igjen, påpeker han.

Avslutningsvis understreker Bård sin oppriktige tilfredshet med Mittanbud og at han ønsker å fortsette og bruke tjenesten i fremtiden.

Bård og hans erfaring er et levende bevis på hvordan Mittanbud ikke bare forenkler prosesser, men også legger til rette for smidigere og mer effektive løsninger for oppussing og vedlikehold i borettslag og sameier.

Publisert 18. april 2024, 07:45

Oppdatert 02. mai 2024, 11:54