Siste evalueringer (124)

Haster! elektriker for oppsett at to lamper og to stikkontakter

Gjorde jobben raskt og effektivt.

Pia Hvaal, 4. nov. 2019

Elektriker

Bra kommunikasjon og ryddet fint opp. Kom tilbake og fikset ting som ikke virket.

Sameiet Majorstuveien, 17. aug. 2019

Elektriker søkes snarest

Flinke elektrikere som kunne stille på kort varsel. Arbeidet ble utført effektivt og god kommunikasjon underveis.

Victoria Lund, 31. juli 2019

Elektriker til oppussing av kjøkken

Godt håndtverk og gode innspill underveis. Men skulle gjerne fått de gode innspillene på befaringen. Fikk forhandlet en god fastpris.

Siri Gjendemsjø, 16. jan. 2019

2 nye doble strømstikk

Jobben ble fullført som den skulle. Stort + for å prise seg med mva inkludert, noe de fleste firmaene jeg har fått tilbud fra ikke har gjort. Det tok 2 måneder fra jobben var gjort til faktura dukket opp i postkassen, med 3 dager til forfall, noe som er litt spesielt. Og til slutt, så virker det litt sleipt å sende faktura over vanlig post. 80kr fakturagebyr er et ran i disse dager hvor seriøse aktører bruker digital kommunikasjon.

Jan Magne Viko, 6. nov. 2018

Elektrisk arbeid ved oppussing av kjøkken

Jeg er veldig fornøyd med Leithe Elektro. De svarte meg direkte, kom på befaring innen et par dager, og gjorde en veldig god jobb på avtalte tidspunkter.

Olle Jönsson, 9. okt. 2018

Installasjon av vegguttak i bod

Fikk en felaktig slutfaktura. De hadde tatt betalt for en lærning + egen bil til lærlingen. Noe som vi ikke hade avtalt om! Bilen til lærning og den til elektrikeren fikk dessuten to ulike faste priser på fakturaen. Personen på kontoret som kunde hjelpe meg hadde høstferie, nå har betalingsfristen løpt ut og fortsatt ikke noe svar fra bedriften. Hyggelig elektriker men Ingen bedrift jeg kan anbefalle vidare!

Patrik Nilsson, 6. okt. 2018

Ekektriker til nytt kjøkken

Kvalitet i arbeidet de utførte. God pris. Lett å få kontakt med dem underveis. Kjempe fornøyd med jobben.

Macarena Irarrazabal, 1. okt. 2018

Bytting av 3 dimmere

Ryddige og proffe. God kommunikasjon og hyggelige folk.

Paul H. Torjesen Marti, 25. sep. 2018

Feilsøke én dimmer til to lamper (sluttet brått å virke)

Profesjonell og bra! Mye kunnskap!

Daniel Trinborg, 22. sep. 2018

Elektriker tjenester

Meget fornøyd med tilbud og service. Gir goderåd underveis.

Jan Sporsem, 27. aug. 2018

Strømbrudd ved for høy belastning

Meget godt fornøyd med utført arbeid.

Sigbjørn Myrkaskog, 26. juni 2018

Skift av stikkontakter,montering av taklampe bad. bytte stikkontakt deksler soverom

Alexander som møtte opp her, gjorde en utmerket jobb! Samarbeidet godt ut fra hva jeg ønsket,å kom med gode innspill. Jeg er meget fornøyd, å anbefaler både bedriften og Alexander videre. Vet hvem jeg ringer neste gang jeg trenger noe utført!

Beth Jensen, 2. juni 2018

Utbedring av elektrisk anlegg

Litt forsinket start pga bestilling av sjeldne komponenter. Meget godt gjennomført arbeid til avtalt pris.

Jon Andersson, 24. mai 2018

Mindre elektriske arbeider i leilighet i oslo

Vi er meget godt fornøyd med jobben som Leithe Elektro gjorde. Elektrikeren kom på tiden, vurderte arbeidet som skulle gjøres og sa "Ikke noe problem". Deretter satte han i gang og fikk en ganske komplisert jobb til å virke enkel. Resultatet ble utmerket. Kan virkelig anbefale denne bedriften.

Ole-gerhard Røn, 9. mai 2018

Elektriker og rørlegger til bytte av kjøkken + evt bytte sikringsskap

Leithe Elektro ga et seriøst og rimelig tilbud. Flott levert, som bestilt.

Jakob Vennerød, 1. mai 2018

Ny kurs(er) til kjøkken + flere stikkontakter

Arbeid utført til avtalt tid og pris. Anbefales!

Gaute Kramvik, 30. april 2018

Nytt kjøkken

Er fornøyd med jobben de har gjort.

Fredrik Christiansen, 31. mars 2018

Elektiker

Godt utført arbeid til avtalt tid og pris. Dyktige elektrikere.

Trond Andreassen, 10. mars 2018

Elektrikerhjelp

Godt utført.

Mari Eline Mørland, 7. mars 2018

Trenger elektriker som kan hjelpe til med å legge strøm til mitt nye kjøkken

Utrolig godt utført arbeid til en utrolig god pris. Ikke noe problem å gjøre ting litt annerledes enn avtalt heller, og prisen ble ikke høyere enn det som var rimelig. Alt i alt veldig fornøyd, tusen takk :).

Christine Munthe, 9. feb. 2018

Småelektrisk arbeid

Strålende utført jobb! Kompetent, rask, ryddig og nøyaktig ! Kan anbefale dette firmaet på det varmeste.

Anne Schrøder, 18. jan. 2018

Lyssetting av "billed-vegg"

Utmerket og raskt levert!

Anne Mari Halsan, 30. okt. 2017

Elektriker,leilighet i haugerudveien 88,0674 oslo

De inspiserte jobben på forhånd, ga et ok anbud, møtte opp til avtalt tid og gjorde jobben perfekt. Det var litt problemer med å få lagt opp en ekstra kurs, men det var annonsert på forhånd. Vi er 100% fornøyd og ville brukt dem igjen.

Tore Gylver, 22. okt. 2017

Bytte ut 12 vegglamper

Jobben ble gjort iht avtale på en effektiv måte.

Kjell Volden, 11. okt. 2017

Legge rundt 10 kvadrat varmefolie

Veldig godt utført jobb og veldig bra service. Kan trygt anbefales til alle!

Bjørn Carlsen, 28. april 2017

Fiksing av feil fra tilsynsrapport

God kommunikasjon og enkle å ha med å gjøre.

Mats Johannesen, 24. april 2017

Montere downlights i stue

Befaring ble gjort og de som kom og gjorde jobben var flinke folk. Tilbudet som ble skrevet viste seg å ikke være utfyllende nok. Vi ba firma gjøre flere oppgaver (vår feil) og vi fikk flere tilbudspapirer. Det ble etterhvert litt rot med alle tilbudene og prisene, fordi vi takket nei til noe og aksepterte andre. Da jobben var gjort, ba vi om en rapport over alt som var utført. Det venter vi fortsatt på.

Anne Eeg Rexhbogaj, 12. april 2017

Jordfeilvarsler,piper men lyser ikke på jordfeil.

Helt ok.

Lene Grønevik, 2. april 2017

Diverse elektrisk arbeid

Veldig fornøyd med Leithe Elektro. Hyggelig, dyktig og raskt elektriker som gjorde jobben som han skulle. Kan anbefales!

Hans Jørgen Ulsund, 31. mars 2017

Elektriker

Veldig bra oppfølging og utført jobb. Fleksible og positive ,pris som avtalt og ekstra arbeid ble priset fornuftig. . Absolutt å anbefale .

Jon Sælid, 30. mars 2017

Jording av stue/kjøkken,pluss småting

Gjorde en veldig bra jobb til avtalt pris. Var eneste av de som svarte på anbudet som ville komme på befaring før de ga et tilbud. Dukket opp til avtalt tid og ryddet etter seg. Veldig fornøyd med det elektriske arbeidet. Har ingenting å utsette på installatørene. Noe å gå på når det gjelder kommunikasjon i forkant og etterkant av jobben. Kan ikke gi halve stjerner, så ender derfor på 4 av 5.

Eivind Grøtteland, 27. mars 2017

Strøm til ny garasje på strømmen (skedsmo)

Rask respons ang. Befaring og tilbud. Men så kom juleferien, og det ble vanskelig å få gjort jobben innen ønsket tid. Ordnet seg etter litt overtalelse. Uansett - jobben ble gjort på en utmerket måte, og til vår største tilfredshet. Selv om fastprisen nok ikke var i forhold til tiden som ble brukt. (2 mann én dag + 1 mann en halv dag. ).

Morten Ianke, 6. feb. 2017

Elektriker

Kjempe fornøyd med jobben, de svarte raskt og konkret. Jobben ble utført som avtalt. Dette er virkelig ett firma jeg kan anbefale. Eneste som var litt negativt er at de klarte å lage en stripe i parketten på kjøkkenet, bortsett fra det. . Er jeg kjempe fornøyd.

Ann Helen, 16. jan. 2017

Elektriker

Flott utført arbeid. Fikk bra pris og anbefalinger ved befaring.

Eirik Schei Tveitdal, 23. nov. 2016

Skifte sikringsskap+ temostat varmekabel,brytere og stikk i stue + downlights

Bra råd og flott resultat!

Hans Petter Fløgstad, 16. nov. 2016

Oppgradering fra skrusikringer til jordfeilautomater + bytte av diverse stikkontakter

Leithe Elektro AS responderte raskt da jeg la ut jobben på mitt anbud.no og møtte som avtalt på befaring. Mottok deretter et skriftlig og detaljert pristilbud, og jobben ble utført på en svært tilfredsstillende måte, til avtalt tid og pris. Leithe Elektro AS anbefales!

Dag-arne Hole, 14. nov. 2016

Skifte av sikringsskap pluss 3 småjobber

Veldig godt fornøyd med jobben som ble gjort!

Vegard Dokken, 3. nov. 2016

Flytte el kabler i vegg

Hyggelig og flinke folk!

Jarle Pedersen, 2. nov. 2016

Termostat varmekabler

Vel utført, hyggelig fyr som gjorde alt på bare noen minutter. Hadde med det det kunne vise seg at han trengte og bare tok alt umiddelbart.

Aage Andre Øvereng, 2. nov. 2016

Nye kurser på nytt kjøkken

Hei Jeg er kjempe fornøyd med jobben som ble gjort på kjøkkenet mitt! Jeg fikk raskt svar, lederen kom på befaring og deretter kom to montører og gjorde jobben. Alle var veldig hyggelig og serviceinnstilte:) Arbeidet ble gjort akkurat som avtalt og var nydelig utført! Kan trygt anbefale Leithe videre! !

Marit Brøndal, 31. okt. 2016

Bytte fra skrusikringer til automatsikringer

Veldig fornøgd med jobben som vart utført. Dyktige og grundige fagfolk!

Sissel Aase, 28. okt. 2016

Leilighet ca 70 kvad,m 2 soverom,bad,kjøkken gang og stue.

De er flinke og er veldig fornøyd.

Ahmed Monir Sakhizadeh, 28. okt. 2016

Legge strøm i innvendig vegg

Hyggelig befaring hvor vi tok en grundig gjennomgang av prosjektet. Leithe leverte en fastpris som var noe over konkurrentene, men ble valgt grunnet den gode dialogen. Jobben i leiligheten var tilfredsstillende. Ble dessverre en svært dårlig opplevelse da prosjektleder valgte å gå vekk fra vårt avtalte tilbud og legge på ekstra kostnader som tydelig ble kommunisert som unødvendig under befaringen. Mine henvendelser ble etter dette ikke besvart.

Henrik Engelsen Bjørgo, 17. okt. 2016

El-arbeid i forbindelse med nytt kjøkken

Har brukt disse for alt el-arbeid i leiligheten ifm totalrenovering. Serviceinnstilte og hyggeligere ansatte. Sjefen kan være noe treg med å svare på tlf og mail, men alt i alt veldig fornøyd.

Eirik, 12. okt. 2016

Koble inverter for solcellepanel til sikringsskap

Svært negativ opplevelse! Det begynte bra, fikk tilbud på skifte av termostat på 2450,- inkl mva. Jobben ble utført av en hyggelig installatør og fakturert med 4000,- inkl mva. Tilkobling av inverter til sikringsskap Inkludert skifte av termostat holdt innstallatøren på 2,4 timer, inkludert kjøring ca 5 timer. De fakturerte 8 timer! Anbefales ikke - bruker inkassebyrå for å fakturere - bare surr og lureri og 1 mnd med krangling og riktig faktur.

Arnfinn Gilberg, 18. mai 2016

Flytte sikringsskap og legge opp nye kurser

Veldig dyktige! Grundig og veldig hyggelig befaring med gode tips. Elektriker var tilgjengelig på kort varsel og omgjengelig mtp oppmøte. Jobben i seg selv var også meget godt utført.

Ole Christian Langfjæran, 7. mai 2016

Ny kurs + div. ifm. oppsett av nytt kjøkken

Trengte hjelp til å legge opp nytt elektrisk opplegg ifm. Nytt kjøkken, inkl. Flere kontakter, flere nye kurser etc. Kom raskt på befaring/sendte tilbud. Elektriker kom til avtalte tider, foreslo løsninger og vurderinger utover det jeg visste om og ikke minst ble arbeidet gjennomført og fulgt opp til avtalt tid. Veldig god opplevelse totalt. Anbefales!

Anita Korsnes, 28. april 2016

Nytt el-anlegg i liten leilighet

Veldig bra utført jobb. De kunne ta jobben raskt, hadde gode forslag til hvordan jobben kunne løses på best mulig måte. Hyggelige arbeidere og bra pris. Meget fornøyd og kan anbefale selskapet videre.

Gunder Bruun Eriksen, 6. april 2016

Reparere strømkurs,etablere en ny strømkurs og evt oppgradere sikringsskap

Jobben ble utført til avtalt tid og pris. Anbefales!

Dag Bredahl, 16. feb. 2016

Gå gjennom og sette opp elektrisk anlegg i stue og soverom

Veldig bra, jobb gjort på god måte akkurat som avtalt.

Espen Strandskog, 28. jan. 2016

Ønsker befaring på en del arbeid etter el tilsyn fra infratek

Kan anbefale disse på det varmeste. Ærlige og ordentlige folk som man virkelig burde bruke! God dialog, raske, presise og prisen var også veldig bra!

Steinar Brøderud Bakkeeiet, 18. des. 2015

Trekking av kabler/ sette opp stikk

Hyggelige elektrikere, som var ferdig med arbeid til avtalt tid.

Jonas Fjeldheim, 4. des. 2015

Sikkerhetsgjennomgang av elektrisk anlegg i hus + diverse el oppgaver

Helt ok. Hyggelig elektrikker, men prisen sto ikke i stil med timeforbruk.

Henning Lundvall Lundheim, 27. nov. 2015

Montering av stikkontakt

Jobben ble gjort ordentlig men regningen var alt annet en forespeilet. Fikk skrevet av 2 000 etter å ha klaget på prisen, men fortsatt ble det mye dyrere enn planlagt. Dersom du skal benytte deg av disse bør alt av priser avtales på forhånd.

Erlend Dysvik, 25. aug. 2015

Koble opp speil på bad

Svarte raskt, men det tok desverre 5 dager før de kom. Hadde nok ønsket å få gjort det tidliger. ,en jobben var bra! Hyggelig elektriker som kom innom. Fornøyd!

Daniel Løseth, 26. april 2015

Ødelagte varmerkabler på badet

Kom raskt og gjorde jobben effektivt og tilfredsstillende.

Lotte Skullerud, 26. april 2015

Stikkontakter kjøkken

Kjapp tilbakemelding. Kunne gjøre jobben når vi ønsket, og utførte jobben til vår fulle tilfredshet. Vil bli kontaktet neste gang vi trenger elektriker.

Kjartan Haraldsen, 23. april 2015

Fiksing av 3 downlights som blinker vilkårlig lever sitt eget liv

Topp - punktlig og løsningsorientert kar.

Henrik Holst, 15. april 2015

Utbedring 10 mangler elektrisk hus.

Møtte opp og gjorde jobben meget tilfredsstillende. Syntes jeg fikk mye for pengene også. Anbefalles.

Jørn Hejtmanek, 17. feb. 2015

Flytting av elektrisk kabel

Bra og effektiv jobb. Faktura ble dessverre dyrere enn planlagt (ble fakturert timen for en lærling som var til stedet men gjorde ingenting selv).

Ludivine Le Granvalet, 18. jan. 2015

Oppgradering av elektrisk anlegg - sikringsskap,varmekabler,nye kurser mm

Fornøyd med jobben, leverte til avtalt pris og var fleksible med tid, ettersom vi måtte gjøre jobben i flere trinn.

Anders Aardal, 29. sep. 2014

Ny kurs (til komfyr)

Hyggelig elektriker som kom til avtalt tid, og jobbet godt og effektivt. Fornøyd med sluttresultatet, timeprisen er god, men prisen på materiell er noe stiv etter min mening. Likevel godt fornøyd!

Ole Petter Fredriksen, 23. juli 2014

Nye strømledninger og stikkontakter på kjøkken (med komfyr),i stue og bad. dato: 28.04/29.04

Forferdelig firma, sendte faglig elendig installatør og nektet å sende en annen. Kom alltid for sent, førte til store problemer. Jeg måtte avbryte og velge annet firma, fikk ikke unskylding/oppfølging. Svindyr slutt-faktura: 3000kr for 1 stikk-kontakt :((.

Jon Bøhn, 1. juni 2014

Sikre løse stikkontakter,legge opp nye stikkontakter

Kom et kvarter sent. Gjorde jobben, men etterlot det ordentlig rotete.

Marianne Myhre Sundal, 23. mai 2014

Diverse elektrikkerarbeid - stikkontakter og brytere

Seriøst anbud. Fikk presiseringer av detaljer på forespørsel. Håndtverker kom som avtalt, var hyggelig og gjorde en god jobb som forventet. Kom med noen få forbedringsforslag til løsninger, så selv om vi tok et par ekstra stikk i forhold til anbud, ble prisen tilnærmet den samme totalt. Velger gjerne samme firma flere ganger ved behov.

Åse Andersen, 22. april 2014

Elektrikerarbeid

Kom 5 minutter før tiden. Ga gode råd og jobbet raskt og effektivt. Strålende fornøyd, og vil garantert ringe igjen!

Åsta Braathen, 17. april 2014

Diverse elektrikkerarbeid

Arbeidet utført i henhold til forventning. Presist oppmøte og bra arbeid. Har fortsatt ikke mottatt faktura, men med forbehold om at den er i henhold til anbudet, er jeg veldig godt fornøyd.

Anders Skjerdingstad, 6. april 2014

El arbeid

Rask og effektiv jobb. Kom som avtalt.

Paul Bjermeland, 2. april 2014

Skifte defekt dimmer

Rask og god service!

Kjetil Andresen, 16. des. 2013

Bytte av termostat badegulv

Godt fornøyd. Kom til avtalt tid, raskt utført,Hyggelig elektriker.

John Erik Osnes, 24. nov. 2013

Sjekke eksisterende kurser / legge opp ny strøm bad og kjøkken

Rask tilbakemelding på anbud. Jobb ble effektivt utført i henhold til avtalt tid, og elektriker har mulighet til å møte på relativt kort varsel. Hyggelig elektriker. Jobben ble gjort over flere etapper da leiligheten ble pusset opp parallellt, og arbeid ble gjort etterhvert som rom ble ferdigstilt. Arbeidet er utført tilfredstillende. Elektriker måtte en gang komme tilbake dagen etter pga feil materiell medbrakt. Sluttfaktura ikke mottatt p. D. D.

Sture Havn, 21. nov. 2013

Elektrisk arbeid

Firmaet måtte komme tilbake dagen etter da de hadde montert feil. I tillegg fakturerer de alt for mye i henhold til avtale. De bruker også et eksternt inkrevingsfirma til å få innbetalt fakture. Selv svarer de ikke på henvendleser om fakturaen. Meget useriøst. Styr unna. Ikke la deg lure av et godt tilbud selv om det kommer skriftelig, fakturaen blir en annen uensett.

Torkell Sørensen, 19. nov. 2013

Varmekabler badegulv

Veldig fornøyd med jobben som ble gjort. Punktlig, presis og hyggelig.

Magnus Dahle Larssen, 11. nov. 2013

Utbedring av påviste feil og mangler

Gjorde en utmerket jobb. Tilpasset seg endringer i oppdraget underveis, til tross for et par små forglemmelser.

Ørjan Martinsen, 3. nov. 2013

Sette opp kontakter og lysbrytere i soverom

Leithe Elektro responderte raskt på henvendelsen og kontakten med montør var god. De møtte opp til avtalt tid og gjorde jobben kjapt og effektivt.

Jean Andre Lindstad, 3. nov. 2013

Elektrisk til kjøkken og lys

Montøren var dyktig og effektiv. Administrasjonen gir meg derimot et helt annet inntrykk. Man får inntrykk av at de er gode på pris, men her MÅ man spørre og grave til minste detalj for ikke å få noen overraskelser når fakturaen kommer! De skryter av kvalitet og service, men info/valg av material er også service - Dette står til stryk!

Steffen Wahlund, 21. okt. 2013

Utbedring av påviste feil og mangler

Leithe Elektro AS utførte utbedring av vårt elektriske anlegg, samt noe nyinstallasjon. De møtte nesten til avtalt tid, og utførte jobben raskt og effektivt, 100% i henhold til våre ønsker.

Ørjan Martinsen, 10. okt. 2013

Montering av kontakter + legging av strøm og kontakter inn i naborom

Leithe Elektro tok raskt kontakt, kunne stille dagen etter, kom til avtalt tid og gjorde jobben raskt og effektivt. Jeg er særlig fornøyd med at elektrikeren rådet meg til å beholde noen av kontaktene. Slik ble jobben billigere. Regningen var i henhold til avtalen, og jeg kommer definitivt til å benytte Leithe ved senere behov for elektriker.

Jan Christian Kielland, 7. okt. 2013

Skifte ut lysbrytere

Greit utført jobb, men fakturer med høygaffel! Ble ikke den prisen jeg hadde blitt forespeilet og følte meg lurt selv om det ikke var snakk om store summen. Bruker heller noen andre neste gang.

Rene Olsen Kartveit, 4. okt. 2013

Legge opp ledninger fra screens og markiser på balkong

Ledningene ble lagt opp meget bra. Men ikke så fornøyd med det estetiske mht limfeste. . .

Astrid Olsen, 1. okt. 2013

Reparering av spotter på bad

Bedriften svarte raskt på anbud. Elektriker ringte for å avtale hva slags utstyr som skulle brukes. Selskapet som sender ut fakturaer for Leithe klarte å sende meg en regning som jeg mottok på en lørdag og hadde betalingsfrist på søndagen. I tillegg kan jeg ikke fordra ordet fakturagebyr. Men altså,jobben elektrikeren gjorde var så vidt jeg kan se god.

Tor Toftøy, 27. sep. 2013

Elektriker på nytt kjøkken

Veldig fornøyd med leithe elektro! De kom og så over og vi fikk et bra prisoverslag. Gjennomføringen av jobben er vi også utrolig fornøyd med! Selv om de egentlig hadde fullt opp med andre oppdrag kom de tidligere enn vi hadde avtalt da vi ble ferdig litt før enn antatt. Elektrikeren jobba på spreng og kom tidlig lørdag morgen for å gjøre det siste. Seriøse og flinke folk!

Ingri Sivertsen, 21. sep. 2013

Diverse elektrikerarbeid i vertikaldelt tomannsbolig

Kom til avtalt tid. Jobbet raskt og effektivt og var flink til å spørre ved uklarheter slik at misforståelser ble unngått. Meget fornøyd med arbeidet. Anbefales.

Lars Bakke, 17. sep. 2013

Elektrikerarbeid i forbindlese med oppussing av somerom

Møtte presis. Utførte godt håndverk til avtalt pris.

John Martin Grønnesby, 4. sep. 2013

Elektrikerarbeide i rekkehus

Fikk rask tilbakemelding på anbud. Jobb ble utført innen kort tid og etter anvisninger. Pris som avtalt. Arbeidet er utført på en profesjonell måte. Veldig fornøyd, kan anbefales.

Olav Kosi, 26. aug. 2013

Montering av taklampe

Fikk raskt hjelp, og jobben ble godt utført! Hyggelig elektriker.

Sindri Tyr Högnason, 19. aug. 2013

Legge opp strøm til lampe og stikk

Raskt utført jobb.

Alexander Holte-davidsen, 14. aug. 2013

Stikkontakt til oppvaskmaskin

Rask, god service!

Brit Varland, 5. aug. 2013

Utskifting av sikringsskap

Greitt, men ikke alt ble utført med en gang. Måtte komme tilbake noen dager etter.

Arild Øystein Mentzoni, 4. juli 2013

Sikringsskap

Leithe Elektro. Vel gjennomført! Ikke noe å utsette på jobben de har gjort.

Alex Grimsmo, 1. juli 2013

Skifte fra gammelt sikringsskap til nytt

Skiftet sikringsskap + gamle ledninger, alt ok.

Øyvind Johannessen, 10. juni 2013

Elektrikker

Veldig fornøyd, effektivt utført jobb. Hyggelig elektrikker.

Kari Didriksen, 7. juni 2013

Retting av feil funnet ved kontroll av elektrisk anlegg

Fikk raskt avtale. Kom presis og gjorde jobben fort og bra. Prisen var det heller ikke noe å utsette på.

Sigrun Kristin Juvshol, 15. mai 2013

Opplegg av kontakter.

Hyggelig montør gjorde god jobb, rask og kom til avtalt tid. Grei pris. Anbefales.

Sverre Jan Eriksen, 18. april 2013

Div. elekriker arbeid vedrørende oppussing av kjøkken. 1911 flateby

Totalt har det blitt bra, men det var en del ting vi ikke var helt fornøyd med. For det første så la elektrikeren ledninger og stikkere direkte på et gulv som skulle fornyes. Løsningen var at vi ikke trengte å legge nytt gulv helt inntil veggen ref. Snekker. Han satt en stikk på vegg noen cm fra der det skulle være en skuffeseksjon. Det vile resultert i at vi ikke hadde fått opp skuffen. Det var en del flere ting men ikke plass her. Prisen negativ.

Per Arne Hals Tangen, 29. mars 2013

Flytte stikkontakt,flytte tv-uttak,etablere to ekstra stikkontakter

Tok raskt kontakt og avtalte tid for jobben noen dager i etterkant. Raskt og pent utført. Elektrikeren foreslå alternative og billigere løsninger. Endte med at tv uttaket ikke ble flyttet, men at jeg la ledningen i en list selv, som jeg kjøpte på Clas O.

Siri Bytingsvik, 27. mars 2013

Fornye sikringsskap pluss legge opp ny kurs.

De gjorde en god jobb. Avtalen ble utsatt et par ganger på grunn av sykdom ellers var de tidsnok og punktlige.

Maja Wettre Granum, 27. feb. 2013

Utskifting av sikkering skap

Bra utført jobb til riktig tid og riktig pris.

Tor Eugen Nilsen, 25. feb. 2013

Trekke kabler til lys,strømuttak og tv ++endre

Veldig god gjennomføring. Pris og arbeid full score!

Øyvind Larsen, 23. feb. 2013

Montering av utelamper,stikkontakter ute samt stikkontakter inne

Pent arbeid, grei pris, og flinke folk, men mye styr med å få de til å komme. Først ringte de ikke tilbake, så ble det syke, så var det noe annet som skjedde, . . .

Marit Thielemann, 4. feb. 2013

Strøm

De gjorde en god jobb, men fikk litt kort betalingsfrist. Hvis man trekker fra helg så fikk jeg 3 virkedager.

Ann Kristin Ronesen, 1. feb. 2013

Sjekk av elektrisk anlegg i 4 roms leilighet på 98 kvm

Godt utført jobb. Hyggelig Elektriker.

Masood Fazal, 27. jan. 2013

Diverse elektriske installasjoner i enebolig

Ga prisoversikt i tilbud, og tips til utbedringer ved befaring av jobb. Kom til avtalt tid og god utført jebb.

Nina Syvertsen, 19. jan. 2013

Utskifting av sikringsskap

Bedriften sendte et oversiktlig tilbud og vi gikk derfor for dette. Elektrikeren kom som avtalt og gjorde en god jobb. Vi utvidet jobben underveis og derfor ble prisen høyere enn i tilbudet. Alt i alt en meget positiv erfaring.

Tor Gylterud, 17. jan. 2013

Veldig bra utført jobb.

Thomas Berget, 15. jan. 2013

Legge strøm i yttergang

Veldig fornøyd! Kjappe tilbakemeldinger, jobben utørt etter avtale og hyggelig mann som gjorde jobben. Anbefales på det varmeste kommer garantert til å bruke de igjenn.

Jørgen Breivik, 8. jan. 2013

Utvidelse elektrisk anlegg i leilighet sentralt i oslo,ny 16a kurs,nye stikkontakter

Vi fikk lagt inn nye stikkontakter, ny kurs og nytt sikringsskap. Leithe Elektro AS utførte jobben til avtalt pris og tid. De var billigst av de som gav tilbud. Endringene vi ønsket underveis var ingen problem for dem. Vi anbefaler Leithe Elektro og kommer nok til å bruke dem igjen.

Kjell Pettersen,styreleder Boligsameiet Tromsøgata 3b, 3. jan. 2013

Fikse spotter på bad

Rask respons, arbeid utført som avtalt. Negativt at det ble fakturert for 1,5 timer når jobben bare tok en halv time. Antar at kjøretid er inkludert, men dette ble ikke informert om.

Christian Larsen, 20. des. 2012

Strøm til bod 11,2 m2 ( med skjult anlegg).

Proffesjonelle folk dette her. . , behøvde nesten ikke forklare dem hva som skulle gjøres en gang, de skjønte det og gjorde jobben fortløpende. Kan bare anbefale dem på det varmeste. ; ).

Roy William Bolsø, 24. nov. 2012

Montering av lysbrytere i 4 klasserom

Flott utført arbeid til avtalt tid og pris.

Per Kristian Lachmann, 22. nov. 2012

Nytt sikringskap

Er veldig fornøyd med jobben de gjorde som ble til avtalt pris og tid. Anbefaler gjerne disse til andre. Vi vil bruke Leithe Elektro til Neste fase på vårt bad.

Roy Foss, 21. nov. 2012

Nyoppusset bad på ensjø må ha mer strøm

Gikk fint det, kunne nok vært gjort penere, men en ok utført jobb.

Beate Akselsen, 19. nov. 2012

Skifte fra vanlige sikringer til automatsikringer

Rask og effektiv. Meget fornøyd.

Navid Sami, 18. jan. 2012

Legge opp nytt el- på kjøkken.

Benyttet disse til flere jobber, store og små. Og er svært fornøyd. Punktlige, bra utført jobb, de er hyggelige, raske, og de rydder opp etter seg! Kan anbefales! :).

Knut Olav Sundsvåg Knutsen, 18. juli 2011

Skifte av 8 stk. utelamper

Trygve Nielsen, 26. mai 2011

Nye kurser til stekeovn og induksjonsstopp

Gjennomført i henhold til pris og avtale, klart best på pris. Litt uheldig plassering av stikk kontakt for komfyr som ble tatt på eget initiativ pga dårlig telefonforbindelse trekker ned totalen litt. Har fått kommentar at de har benyttet billige automatsikringer av andre i bransjen i ettertid, så noe er det kanskje spart inn på, samtidig er kvaliteten på arbeidet stort sett bra. Midt på treet, og kan anbefales for andre også.

Birger Friis Eriksen, 24. april 2011

Oppgradering av sikringsskap

Raskt og greit utført til en hyggelig pris.

Jon Richardsen, 29. mars 2011

Downlights som ikke virker

Alt gikk etter planen. Var raske!

Janne Fossum, 27. jan. 2011

Gjennomgang av el.anlegg,noen nye strekk og kontaker samt fredigattest

Rask respons fra daglig leder, selv om jeg måtte purre for å få vite når installatøren kom. Godt fornøyd med arbeidet og prisen. Kan trygt anbefales.

Ole Marius Røttingen, 23. des. 2010

Elektriker

Suveren på pris i forhold til øvrige tilbud. Bra utført arbeid.

Paul Bjermeland, 15. nov. 2010

Stikkontakt til konfyr

Hege Kvitting, 19. okt. 2010

Kontroll av downlights + dimmer

Øivind Urdal, 13. sep. 2010

Varmekabler under parkett og under flis.

Montøren kom til avtalt tid og utførte avtalt arbeide til en bra pris.  .

Jostein Søvik, 24. juni 2010
Vis flere evalueringer