FINN tester ny markedsplass for næringsmarkedet

I samarbeid med med FINN vil Mittanbud gjøre det enklere og smidigere for aktører å frakte og motta maskiner og utstyr med Næringstorget!

Av Emmeline Hammer Knudsen

Sist oppdatert: 17. aug. 2021 10:48

FINN tester nå en helt egen markedsplass for salg av brukte maskiner og utstyr til små og mellomstore bedrifter innen landbruk, skogbruk og bygg- og anleggsbransjen. På Næringstorget vil man kunne finne alt fra gravemaskiner til annet bygg-og anleggsutstyr.

Etterhvert vil Næringstorget også tilby betalingsløsninger med finansieringsmuligheter direkte på siden, i tillegg til å hjelpe kundene med frakt av maskiner og utstyr gjennom samarbeidet med Mittanbud.

Gå inn og se mer på Næringstorget

I den nye forretningsmodellen er selve annonseringen gratis, men når varen blir solgt vil en liten del av pengene gå til FINN. Selgerne vil altså ikke måtte betale for markedsføringen hos FINN før man har fått et salg. Dette er noe kundene har etterspurt lenge, og FINN håper denne modellen vil bli godt mottatt i markedet!

Ved spørsmål kontakt Næringstorget på mail: naringstorget@finn.no