Jobben ble utført på Mittanbud

Fargevalg, maling og tapesering

Ønsker endring på veggfarge i stue og gang, og lister ved dører og gulv malt. De fleste vegger ønsker jeg malt, men en vegg i stua ønsker jeg tapesert for å få en kontrast. Trenger tips til fargevalg og tapet. Veggene er malte gipsvegger pr idag. Ønsker en pris på å få utført dette arbeidet.

Denne jobben ble utført på Mittanbud den 21. jan 2021, under kategorien Malingog ble utført av VALDRES BYGG OG TJENESTER CRISTINA RADU MERJAN i Øystre Slidre

Kunden valgte VALDRES BYGG OG TJENESTER CRISTINA RADU MERJAN for å utføre jobben

VALDRES BYGG OG TJENESTER CRISTINA RADU MERJAN har utført jobber gjennom Mittanbud og har i gjennomsnitt 4.8 av 5 stjerner.

Evaluering fra kunde

Fargevalg, maling og tapesering

Arbeidet som ble utført var nøyaktig og veldig pent. Arbeidsfolkene fremstod som dyktige. Resultatet ble veldig bra! Kommunikasjonen med ansvarlig i bedriften underveis i arbeidet var mangelfull. Hun var vanskelig å få tak i på telefonen og svarte sjelden på meldinger. Det er derfor viktig med en veldig detaljerte avtale på arbeidet som skal gjøres i oppstarten. Dette er en bedrift som kjøpet inn ALT utstyr på kundens regning, så det lønner seg å handle inn på egenhånd på forhånd. Da har man full kontroll på mengder av materiell og alle utgiftene. Alt i alt er jeg fornøyd med arbeidet som ble gjort.

Skrevet av Cathrin

feb., 2021

Bilder fra jobben

Skal du i gang med et prosjekt?

Planlegger du et nytt prosjekt, men er usikker på hva som skal til for å få jobben gjort? Hos oss kan du med enkle grep legge ut jobben helt gratis og motta relevante og uforpliktende tilbud fra flere bedrifter.

Ikke helt det du lette etter?

Nedenfor kan du lese mer om noen av tjenestene du kan få hjelp med gjennom oss.

Få jobben gjort med Norges største anbudstjeneste