Siste evalueringer (8)

Maling av gjerder og bod.

Vi er godt fornøyd med jobben som ble gjort.

Tore Brundtland, 27. juni 2019

Rengjøring 70-100 m2 - ukentlig

De gjør jobben (! ) men kommunikasjonen fungerte ikke pga språkbarriere.

Anne-mette Landmark, 19. juni 2019

Regelmessig vask av leilighet,ca 80 kvm

Veldig fornøyd med jobben som ble utført.

Thor Hermansen, 3. juni 2019

Sparkling og maling av 14kvm rom.

Hadde befaring hvor vi ble informert om at jobben ikke ville by på noe problemer og at de skulle starte opp et par dager senere. Første dagen kom maleren til tide, men resten av perioden kom han akkurat når det passet han og noen dager kom han ikke i det hele tatt. Kontrakt ble skrevet og det var satt av 3 dager til arbeidet. Etter 1 uke måtte vi si oss fornøyd med et utrolig dårlig resultat som vi må utbedre selv eller få et annet profesjonelt firma til å rette opp i. Flere ganger ga vi uttrykk for at vi var misfornøyd med arbeidet og hver eneste gang kom de opp med dårlige unnskyldinger for hvorfor det ble som det ble. Håper INGEN velger å benytte seg av dette firmaet i fremtiden. . .

Mathias Haugland, 31. mai 2019

Rengjøring - 75 kvm - annenhver uke

Veldig god kvalitet på vask og hun er opptatt av god kommunikasjon og å ta hensyn til oppdukkende ting. Bruker henne videre.

Karsten Wetteland, 8. mai 2019

Gjerde med port

Kom til rett tid og utførte jobben på en bra måte. Veldig ryddig og bra pris.

Sara Jane Birkhaug, 17. april 2019

Annen rengjøring

Ana Maria og hennes kollegaer var veldig flinke i jobben som rengjørere for en airbnb-leilighet. Alltid på tiden og skinnende rent. Anbefales!

Synne Riise Halvorsen, 2. april 2019

Fast reinhold i perioder,langtidsoppdrag. enebolig 69 kvadratmeter.

Ana Maria vasker for meg når eg leier ut huset mitt gjennom Airbnb. Ho er profesjonell,flink og fleksibel. Kommer med gode råd og gir det lille ekstra. Veldig glad eg valgte Ana Maria for denne jobben.

Marie Tømmerbakke, 26. mars 2019

Ukentlig vask av enebolig på ca 200m2 på bjørge i bergen

Hyggelig og serviceinnstilt personell.

Gard Kvalheim, 17. mars 2019
Vis flere evalueringer

Kart